luni, 19 august 2013

Confruntare



-Cred ca ar trebuii sa te relaxezi.
  Incep sa ma gandesc la asta. Un gand nou naste inauntr-ul meu prinzand viata si formandu-si radacini puternice. Inchid ochii si ma las pe spate insotita de un val de aer rece.
  Si lumea e mai simpla. Viata e ca un drum la o cofetarie. Intalnesti multi oameni pe strada, povestesti ce s-a mai intamplat, zambesti necontrolat, te opresti, respiri si te uiti la cer. Vezi o pasare si te gandesti cum ar fi de ai fi tu atat de liber precum sufletul acela. Zburand si ciripind prin paduri, mirosind a brad si stralucind la lumina lunii. Dar tu lasi capul in jos si iti continui drumul spre cofetarie pentru ca asa ceva nu e posibil. Insa eu nu fac acelasi lucru ca tine, lasand dorintele si concentrandu-ma pe nevoi, ci vreau sa fiu diferita, sa incerc lucruri noi, asa ca ma asez in mijlocul drumului si imi las sufletul sa iasa din carapace si sa cutreiere liber ca o pasare. De ce mi-as continua drumul fara sa dau importanta dorintei de a fi libera ca o pasare? Pentru ca nu e posibil asa ceva? Eu sunt sigura ca e posibil deoarece acest lucru se intampla chiar acum: cutreier pe unde ma poarta sufletul si zambesc. Ma ridic in picioare multumita de faptul ca mi-am implinit dorinta si imi continui drumul care pare mai luminos si mai linistit. Poate ar trebuii sa ma ingrijorez de prajiturile de la cofetarie insa de ce as face-o? Ma voi oprii la fiecare dorinta si o voi indeplinii si daca ajung prea tarziu la cofetarie si nu mai gasesc prajituri astept pana se fac altele, daca e inchis astept pana deschide din nou pentru ca e sfarsitul vietii, locul unde ajungi in final si unde ramai, locul perfect in care poti astepta. Asa ca, de ce sa nu-ti indeplinesti dorintele pe parcursul vietii? De ce sa te grabesti sa ajungi la cofetarie cand acolo trebuie sa stai si sa astepti tot timpul? Poate ar fi bine sa ma simt si mai fericita si pe drum !
  Deschid ochii si zambesc. Ma ridic in picioare cu o noua pofta de viata si cu greu ma abtin sa nu sar in sus de bucurie.
  -Multumesc, soptesc eu cu un zambet intins pe toata fata dupa care o iau la fuga sa-mi indeplinesc niste vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu